bimbopeter.blog.hu

Üdvözlök Mindenkit aki ellátogatott a weboldalamra! Ezt az oldalt alapvetően saját szórakozásomra hoztam létre, de szerepe van létrehozásában annak a gondolatnak is, hogy kipróbáljam milyen egy weboldalt szerkeszteni illetve folyamatosan fejleszteni! Természetesen a képek feltöltésének és a hozzátartozó kommenteknek egyik célja, hogy azokat így meg tudom mutatni az ismerőseimnek és barátaimnak. Sőt Ők maguk is le tudják majd gyűjteni azokat a fotókat amelyek számukra fontosak lehetnek. Ígyekszem folyamatosan feltölteni a képgalériákat mert az évek során tekintélyes mennyiségű kép készült amit be kell mutatni! Bármilyen észrevételt, amely az oldal szerkesztésével vagy tematikájával kapcsolatos szívesen látok! Kellemes időtöltést kívánok mindenkinek! Bimbó Péter

GOOGLE kereső

Látogatók száma

Kerékpártúra Nógrádban

2008.11.07. 18:30 Scarabeo

A 2008-as évre tervezett utolsó kerékpártúránkat tartottuk meg az  2008. október 23 és 26-a között az ünnepi hosszú hétvégén. Interneten keresgéltem és Szécsényben találtam is egy jó szállásl ehetőséget az Agro hotelben. Innen terveztük meg a következő 2 nap túráit. Szécsényig a csapat fele autóval utazott a másik fele pedig vonaton Salgótarjánig. A megbeszéltek szerint a város központban találkoztunk és innen indultunk tovább. A kerékpárosok Litke felé vették az irányt mi pedig még Salgótarjánban megkerestünk 2 geoládát, az egyik Pécs-kő tetején volt (GCPEKO), a másik pedig Pintértelep mellett fellelhető meddőhányók tövében rejtőzött, (GCMEDD). Azt még meg kell jegyeznem, hogy Salgótarján felé menet megálltunk Tarnál ahol egy buddhista templomot kerestünk fel ahol szintén egx  láda volt elrejtve, (GCTAR). Valamint Bátonyterenyén is megálltunk ahol a Gyürky-Solymossy kastélynál elhelyezett ládát is felkutattuk, (GCGYSK). A kerósokat Szécsénytől nem messze É-ra lévő településen Ludányhalásziban vártuk be. Innen már csak 8 km-re volt a szállás. A hotel amely gyakorlatilag a városközpontban található egyszerű kialakítású, ha jól emlékszem ** minősítésű. Minden szobához tusolós fürdőszoba tartozik. Az emeleten ahol el voltunk szállásolva volt egy konyha főzési lehetőséggel és egy nagyobb helyiség ahol TV-ni lehetett. Vacsorázni a Gesztenyéskert nevű étterembe jártunk el a 3 este folyamán amely kb. 200 m-re volt a hoteltől.

A 2. nap célja Ipolytarnóc volt amely kb. 25 km-re van Szécsénytől É-ra és gyakorlatilag határtelepülés. Útban odafelé még megkerestem a GCPARI nevű ládát Nógrádszakál mellett, igazi geoláda, minimális leírás, csak a gps-re lehet hagyatkozni. Ipolytarnócon a csapat megint kettévált, egyik fele elkerekezett a határ túloldalán lévő Losoncra, mi pedig akik maradtunk elmentünk az ipolytarnóci Kőzetparki, Biológiai és Kőszikla tanösvénynek a megtekintésére. Természetesen itt is van geoláda, igaz "csak" virtuális, (GCOsFe).  Nagyon szép hely és tanulságos. Érdemes felkeresni. Itt lehet megtekinteni a tavalyi évben Bükkábrányban megtalált ősfenyőket is.

A következő 3. nap reggelén Balassagyarmatra indultunk Őrhalom érintésével. Megérkezvén gyorsan megkerestük a GCCIVI láda 1. pontját. Rövid megálló a helyi piacon majd pedig átbicikliztünk Szlovákgyarmatra is, ahol természetesen megkóstoltuk a jónevű söröket is. Itt még megkerestük a GCCIVI multiláda 2. pontját is amely egy magas dombtetőn van a határtól párszáz méterre. Visszafelé D-i irányba indultunk el Szügy felé. Itt a szügyi földvárnál lévő geoládát kutattuk fel, (GCSZUG) majd tovább kerekeztünk Nórádmarcal, Nógrádgárdony, Csitár irányába. Őrhalomnál jutottunk ki ismét a 22-es főútra és értünk vissza kora délután Szécsénybe. Este még a Szécsényben rejtőző multi geoláda pontjait is megkerestük. Sajnos maga a láda ottlétünk idején nem volt kereshető:-( Így csak félsikerünk volt ez a láda.

Az utolsó napon Hollókő volt az uticél. Innen indultunk tovább hazafelé Ceglédre. A leosztás ugyanaz volt mint az 1. nap. Fele csapat autóval indult el, míg a többiek kerékpárral. Hollókőn találkoztunk. Megnéztük a várat és a falut is. Megkerestük a GChoko ládát is. Nem messze Hollókőtöl megálltunk ebédelni Alsótoldnál a Bableves csárdában. Igazi jóízű ételeket szolgálnak fel egy klasszikus régivágású étteremben. Aki errejár ne hagyja ki! Ezekután egyhuzamban autóztunk haza Ceglédre. A kerékpáros csapat lebiciklizet egészen Hatvanig. Onnan vonattal Szolnokig utaztak majd átszállással eglédre este 7 óra után érkeztek meg.

Röviden ez volt a történetünk ezen a kerékpártúrán.

Nos ezekkel a gondolatokkal ajánlom végignézni a képeket, illetve a mellékelt videót is. JÓ SZÓRAKOZÁST!!!

Szólj hozzá!

Címkék: geocaching kerékpártúra szécsény

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.